2019.10.18. 07:52
Népszerű a vasúti applikáció az utasok körében
Hetente 9500-an töltötték le a MÁV-applikációt a korábbi átlagos 4100-zal szemben július vége és augusztus vége között az alkalmazást népszerűsítő figyelemfelhívó kampány hatására – közölte a MÁV-Start.
Budapest, 2014. április 18. A MÁV közleménye az ingyenes internetezésrõl egy mobiltelefonon Budapesten, a Nyugati pályaudvaron 2014. április 18-án. A fõvárosban a Déli, a Keleti és a Nyugati pályaudvarokon, valamint Debrecenben és Keszthelyen április 17-tõl mûködik ingyenes wifi-szolgáltatás. A vasúttársaság korábban több mint 700 vasúti kocsiját tette internetezésre alkalmassá. MTI Fotó: Máthé Zoltán
Forrás: MTI
Fotó: Máthé Zoltán
Az applikáció legfrissebb változata mintegy 390 ezer készüléken fut, a jegyvásárlási funkciót több mint 210 ezer regisztrált felhasználó alkalmazza a mindennapokban, amivel a pénztári jegyárhoz képest 10 százalékos kedvezmény is érvényesíthető – írták.
A MÁV-Start adatai szerint
minden harmadik jegyet önkiszolgáló csatornán váltanak az utasok, a MÁV app részesedése az online értékesítés bevételéből 28 százalék, az eladott jegyek darabszámát tekintve közel 35 százalék, és ez a részesedés folyamatosan növekszik.
Kerékgyártó József, a MÁV-Start vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta, folyamatosan dolgoznak az újabb fejlesztéseken. Még ebben az évben a menetjegyeken kívül bérletet is lehet majd így váltani, a HÉV H5-ös és a H8/H9-es mellett a jövő hónaptól a H6-os vonalra is lehet majd az alkalmazással kiegészítő jegyet vásárolni.
Borítóképünk illusztráció