Közélet

2015.03.10. 17:40

Bemutatták a Borpalota Borászat és a borok új megjelenését

A dizájn kialakításánál fontosnak tartották, hogy a borászat emblematikus épülete maradjon továbbra a jelkép, ugyanakkor a Mátra gyönyörű környezetét is próbálták megjeleníteni az új címkéken.

P. Sz.

Fotó: Czimer Tamas

Káli Ildikó sommelier előadásával színesített szakmai borkóstolón mutatták be kedden a gyöngyösi Borpalota Borászat és a borok új megjelenését, amely mostantól még szorosabban kötődik a Mátrához. Dunai György Sándorné, a Borpalota Kft. ügyvezetője elmondta, a dizájn kialakításánál fontosnak tartották, hogy a borászat emblematikus épülete maradjon továbbra a jelkép, ugyanakkor a Mátra gyönyörű környezetét is próbálták megjeleníteni az új címkéken.

A 2014-es évjárattól két márkacsalád köré szervezték boraikat. Az alap márkájuk Borpalota név alatt fut, a borászat prémium márkacsaládja pedig az „1014” elnevezést kapta. Ebbe a családba a legkiválóbb boraikat palackozzák, melyekre a legbüszkébbek.

[caption id="" align="alignleft" width="430"] Bemutatták a Borpalota Borászat és a borok új megjelenését Fotó: Czímer Tamás
[/caption]

Dunai György Sándorné a tavalyi terméssel kapcsolatban elmondta, a Mátrában nem voltak különösebb problémák, mivel itt hamarabb befejeződött a szüret, nem nehezítették esős időszakok azt. Hozzátette, hogy természetesen náluk is voltak olyan fajták, melyeket nem tudtak teljes egészében leszüretelni, viszont voltak olyanok is, melyek dupla mennyiséget produkáltak.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!