2015.03.10. 17:40
Bemutatták a Borpalota Borászat és a borok új megjelenését
A dizájn kialakításánál fontosnak tartották, hogy a borászat emblematikus épülete maradjon továbbra a jelkép, ugyanakkor a Mátra gyönyörű környezetét is próbálták megjeleníteni az új címkéken.
Fotó: Czimer Tamas
A 2014-es évjárattól két márkacsalád köré szervezték boraikat. Az alap márkájuk Borpalota név alatt fut, a borászat prémium márkacsaládja pedig az „1014” elnevezést kapta. Ebbe a családba a legkiválóbb boraikat palackozzák, melyekre a legbüszkébbek.
[caption id="" align="alignleft" width="430"] Bemutatták a Borpalota Borászat és a borok új megjelenését Fotó: Czímer Tamás
[/caption]
Dunai György Sándorné a tavalyi terméssel kapcsolatban elmondta, a Mátrában nem voltak különösebb problémák, mivel itt hamarabb befejeződött a szüret, nem nehezítették esős időszakok azt. Hozzátette, hogy természetesen náluk is voltak olyan fajták, melyeket nem tudtak teljes egészében leszüretelni, viszont voltak olyanok is, melyek dupla mennyiséget produkáltak.