Fejlődés

2023.04.20. 09:24

Új dizájnt kaptak a St. Andrea borok

Egységesebb képet kapott a teljes szortiment.

M. H.

Közös sajtótájékoztatót tartott a St. Andrea Szőlőbirtok és legfontosabb partnere, a Bortársaság – írja a gusto.hu. Volt erre bőven okuk, egyrészt a 2019-es, frissen megjelenő évjárattal ünnepelték az idén 20 éves Merengőt – a 2002-es volt az első –, bemutatták a vadonatúj címkecsaládot, és további nagy borok legújabb évjáratába is belekóstolhattak.

Hogy a borok jók, abban nincs semmi különleges, a St. Andrea régóta hozza a nemzetközi színvonalat, 2021-ben egyenesen történelmet írt, a 2017-es Nagy-Eged Grand Superior Egri Bikavére Best In Show (97 pont) nagydíjat kapott a Decanter World Wine Awardson, a világ legnagyobb, legbefolyásosabb borversenyén, vagyis bekerült a világ 50 legjobb bora közé.

A mostani legnagyobb durranás, hogy megújult a dizájn, az eddiginél is egységesebb és fenségesebb címkét kapott a teljes szortiment. Pedig alapvetően nem ez volt a cél, eredetileg csupán az Akutyafája borítóképét szerették volna átrajzolni Ipacs Géza sztárdizájner segítségével, aki amúgy a korábbi címkéket is jegyzi.

Az új címkék világképe emelkedettséget, nemességet, értékközpontúságot, szakrális attitűdöt sugall. Ipacs Géza szerint ezek a címkék hitelesebben idézik meg Lőrincz György szellemiségét, a vallásosságát, érzékenységét, szofisztikált gondolkodását, az értékteremtésbe vetett hitét.

A Napbor, a Merengő vagy az Agapé megőrizte korábbi színét, mert a folytonosság fontos szempont, csak most mindegyik pasztell árnyalatot kapott. A csúcsborok magasabb értékét a markánsan lecsapott szélű, selyemfényű arannyal körbefuttatott archaizáló keret mellett a címkén megjelenő stilizált arany kereszt is jelzi.
– Természetesen minden felület dombornyomott, ami szintén a termék értékességét hivatott kifejezni. Bár a belépő borok keretéből hiányzik az arany, a megújult címkék ebben az alsóbb, szélesebb rétegek számára megfizethető szegmensben is jobban közvetítik a brandet, a márkát, azt az érzetet, hogy ez egy értékes termék – magyarázta Ipacs Géza.

(Főoldali képünk illusztráció, forrás: Shutterstock)

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában