2019.11.08. 09:53
A mobilos bevétel pillanatokon belül lenyomja a számítógépest
Folyamatosan nő az okostelefonos hirdetések aránya a médiában: jól láthatóan pár éven belül visz mindent.
Forrás: Shutterstock
Összhangban az okostelefonok és táblagépek használatának rohamos terjedésével, a világ mobil hirdetési piaca egyre csak nő az elmúlt évtizedben.
A cégek megtapasztalták, hogy a hagyományos reklámozásról érdemes az új és izgalmas digitális hirdetési megoldásokra váltaniuk.
Így aztán cseppet sem meglepő, hogy a mobilozás forradalma drámai részt harap ki az asztali számítógépes piacból.
Mint a Statista mutatja, hirdetési büdzséjük közel felét a cégek már mobilon költik el.
Az Interactive Advertising Bureau számításai szerint a webes hirdetések az Egyesült Államokban először 2018-ban haladták meg a 100 milliárd dollárt, s mint a diagram jósolja, a küszöbön álló 5G fejlesztéseknek köszönhetően a mobilos reklámozás várhatóan még több pénzt csábít magához az asztali gépektől az elkövetkező években.
Borítókép: Shutterstock