Járvány

2020.03.18. 09:36

Ingyen adják a vállalati krízis szoftvert a járvány idejére

A járvány megfékezése érdekében számos hazai cég otthoni munkavégzést rendel el, ez azonban nem minden munkakör esetén alkalmazható.

Forrás: Shutterstock

A hazai startup cég, a Talk-a-bot ezért a járvány idejére ingyenesen elérhetővé tette azt a vállalati kommunikációs szoftvert, amivel a vállalat vezetése és a dolgozók gyorsan, hatékonyan, titkosított formában tarthatják a kapcsolatot, akkor is, ha nem rendelkeznek számítógéppel vagy e-maillel.

Céges kommunikáció járvány idején

„Krízishelyzet esetén, mint amit a jelenlegi víruskészültség jelent, a legfontosabb, hogy a cégek vezetői személyesen és azonnal tudjanak kommunikálni a dolgozókkal. Irodai munkavégzés esetén ez egyszerűen megoldható, akár home office esetén is, a magyarországi munkavállalók jelentős része számára azonban ez nem jelent megoldás.

A még ma is számos cég által alkalmazott riadólánc helyett ezért egy gyors, hatékony és mindenki számára kényelmes, mobiltelefonon használható információs felületet biztosít a CHEQ Krízis szoftverünk, ami 2-3 óra alatt 80%-os olvasottságot tud elérni, és a következő hetekben már közel 30 000 hazai munkavállaló kommunikálhat majd rajta” – tájékoztatott Deliága Ákos a Talk-A-Bot ügyvezetője.

A legfontosabb információk megosztása a vezetés és a dolgozók között:

• Teendők arra az esetre, ha valamelyik dolgozó fertőzést jelent

• Hogyan biztosíthatók zavartalanul a munkafolyamatok

• A járvány idejére szükséges és ajánlott viselkedési szabályzat

• Hivatalos kormányinformációk megosztása

• Megyei ügyelet elérhetőségeinek megosztása

• Információ bekérése esetleges iskolai szünet esetére szükséges szabadságra vonatkozóan

A szoftver külön applikáció telepítése nélkül, a Viber chatplatformon működik, bármilyen okostelefonon. Így azok a cégek is könnyen használhatják, ahol a munkatársak nem mindegyike rendelkezik céges számítógéppel vagy e-maillel.

A chat szoftver segítségével a vállalat vezetése és a dolgozók gyorsan, hatékonyan és ingyen tarthatják a kapcsolatot, titkosított formában küldhetnek és fogadhatnak fontos üzeneteket, csatolmányt, ami nagyban segítheti a koronavírus-járvány hatására erősödő vállalati belső kommunikációs folyamatokat.

A normál körülmények között havi előfizetési díjhoz kötött szolgáltatás koronavírus-járvány idejére fejlesztett kríziskommunikációs változatát

ingyen használhatja minden, magyarországi telephellyel rendelkező cég.

A mindössze egy óra alatt elindítható vállalati kommunikációs szoftver lehetőséget nyújt a vezetőség számára, hogy azonnali üzenetben az összes dolgozót vagy akár egyes csoportokat külön értesíteni tudjon, összeállítható a legfontosabb tudnivalók listája, és napi utókövetéssel vizsgálható, hogy a dolgozók betartják-e a higiéniás szabályokat.

A dolgozók anonim módon kérdezhetnek a menedzsmenttől, betegség, rosszullét esetén pedig azonnal jelezhetnek a vezetőségnek.

Borítóképünk illusztráció

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!