pluszköltséget nem számoltak fel

2018.05.10. 17:06

Téves SMS-eket küldött ügyfeleinek a Raiffeisen

A bank azt kéri az érintettektől, hogy az üzeneteket tekintsék tárgytalannak.

A bank csütörtökön arról tájékoztatta ügyfeleit, hogy a hibát 2018.05.09-én 16:15-kor elhárították,

és a téves üzenetek után díjat, vagy költséget nem számítanak fel.

Hozzátették továbbá, hogy az üzenetek a bankszámlák forgalmát, egyenlegét és a kapcsolódó szolgáltatásokat nem érintették.

Az üzeneteket egyébként „egy szerződött szolgáltatójuknál egy alkalommal felmerült technikai hibából eredően ténylegesen végre nem hajtott tranzakciókra vonatkozóan” küldték ki.

Az ügyfelek a bankszámla forgalmáról és egyenlegéről a Raiffeisen DirektNet-en, vagy Mobil Alkalmazásban bármikor tájékozódhatnak.

Az okozott kellemetlenségért a bank elnézést kért az érintettektől.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában