2010.06.02. 10:58
Magyar Bálint soha nem értette a pedagógiát
Nem szűnik meg a szöveges értékelés az iskolákban, csupán a szerepe változik a jövőben - derül ki a Nemzeti Erőforrás Minisztériuma leendő oktatási államtitkárának szavaiból.
Hoffmann Rózsa kereszténydemokrata politikus, országgyűlési képviselő kedd este nyilatkozott a közoktatási törvény küszöbön álló módosításáról a Duna Televízió Közbeszéd című műsorában. A politikus szerint Magyar Bálint volt oktatási miniszter sosem értette, hogyan dolgoznak a pedagógusok.
Nem önmagával a szöveges értékeléssel volt gond, hanem az a forma volt rossz, ahogyan bevezették. Ezért az osztályzást ismét generálissá kell tenni, a szöveges értékelést pedig rábízni az iskolákra, hogy a pedagógia folyamat egészében ott legyen; amelyik iskola ezt sikeresen alkalmazta, a jövőben is folytathatja, ám emellett osztályoznia is kell, mert az egyértelmű és érthető - mondta a Duna Televízióban az oktatási államtitkári poszt várományosa.
Magyar Bálint volt oktatási miniszter szavaira, miszerint a közoktatási törvény mostani módosítása a szektorra mért "három csapás" lenne, Hoffmann Rózsa úgy reagált: Magyar Bálint soha nem értette sem a pedagógia működését, sem azt, hogy hogyan dolgoznak a pedagógusok.
A cikk folytatása itt olvasható!