2019.03.18. 23:05
Ezen a közösségi oldalon gyülekeznek a popsztárok
Többnyire elsősorban nem a Facebookon. És jellemzőnek tűnik, hogy mégis ki itt építkezik, ki ott.
Fotó: Shutterstock
Leginkább az Instagram szolgáltat terepet az új sztárok és sztárocskák követői seregének ápolásához. Úgy tűnik, a spontánnak tűnő, ám jól felépített posztok leginkább itt hoznak ismertségben és nyereségben elszámolható gyümölcsöt.
A márkaépítésben jeleskedő Ariana Grande-nek például több mint 148 millió követője van az Instagramon, míg a Twitteren és a Facebookon ehhez képest alig látható.
Hasonlóképpen, Cardi B, aki 2018-ban a Billboard legjobb új művészei közé került, szintén az Instagramra támaszkodik a rajongókkal és a követőkkel való kapcsolattartásában. Közben „alig” van tábora a Facebookon és a Twitteren.
Érdekes módon, az úgymond „beágyazottabb” személyiségek követői egyenletesebben oszlanak meg a három fő közösségi médiában.
Lady Gaga, aki minden népszerűsége ellenére karakteres személyiség maradt, több követővel rendelkezik a Twitteren, mint az Instagramon vagy a Facebookon.
Borítókép: Shutterstock