Lájkok tengerében

2019.03.18. 23:05

Ezen a közösségi oldalon gyülekeznek a popsztárok

Többnyire elsősorban nem a Facebookon. És jellemzőnek tűnik, hogy mégis ki itt építkezik, ki ott.

Fotó: Shutterstock

Leginkább az Instagram szolgáltat terepet az új sztárok és sztárocskák követői seregének ápolásához. Úgy tűnik, a spontánnak tűnő, ám jól felépített posztok leginkább itt hoznak ismertségben és nyereségben elszámolható gyümölcsöt.

A márkaépítésben jeleskedő Ariana Grande-nek például több mint 148 millió követője van az Instagramon, míg a Twitteren és a Facebookon ehhez képest alig látható.

 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ariana Grande (@arianagrande) által megosztott bejegyzés,

Hasonlóképpen, Cardi B, aki 2018-ban a Billboard legjobb új művészei közé került, szintén az Instagramra támaszkodik a rajongókkal és a követőkkel való kapcsolattartásában. Közben „alig” van tábora a Facebookon és a Twitteren.

Infographic: Instagram Is the Main Stage for the Biggest Pop Stars | Statista

Érdekes módon, az úgymond „beágyazottabb” személyiségek követői egyenletesebben oszlanak meg a három fő közösségi médiában.

Lady Gaga, aki minden népszerűsége ellenére karakteres személyiség maradt, több követővel rendelkezik a Twitteren, mint az Instagramon vagy a Facebookon.

Borítókép: Shutterstock

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!