ORB

1 órája

Győzelemmel zárták az évet Czékmányék

Az utolsó futamot is behúzta az egri Hello Racing párosa és bajnoki címet ünnepelhetett. Czékmány Norbertéknek egy pontra volt szükségük a bajnoki címhez, a megszerzése csak elsőre tűnt könnyű feladatnak.

Heol.hu

Október utolsó hétvégéjén rendezték a Zemplén Rallyt. Czékmány Norbert csakúgy, mint a szeptemberi Győr Rallyn, Farnadi Ágnessel ült autóba. A Hello Racing párosa a 17 gyorsasági szakasz közül kategóriájában nyolcat nyert meg és hatszor lett második a Peugeot 208-cal, s összetettben megőrizte vezető helyét a Peugeot Kupa mezőnyében, az RC4-ben és a 2WD-ben is. Abszolútban legjobb helyezésük egy nyolcadik hely volt a 14. gyorsaságin, de több kilencedik és tizedik helyet is elértek, végül pedig kilencedik helyen zárták abszolútban az első osztályú rally bajnokság utolsó versenyét.

Czékmány Norbert és Farnadi Ágnes a Zemplén Rally-n
Czékmány Norbert és Farnadi Ágnes a Zemplén Rally-n verseny közben
Forrás:  Beküldött fotó

- Az év utolsó versenyeire is jól felkészültünk, a Zemplén Rallyn egy pontra volt szükségünk az összetett győzelemhez és sikerült ezt begyűjtenünk, első helyen végeztünk a Peugeot Kupában, az RC4-ben és a 2WD-ben is. Az egy pont megszerzése egy 21 pontos versenyen elméletileg könnyűnek tűnik, csak biztos célba érkezés kell hozzá. Nem voltam még ilyen helyzetben és nem is volt egyszerű – mondta Czékmány Norbert.

Czékmány Norbert szerint a Zemplén Rally külön kihívás

Czékmány Norbert és Farnadi Ágnes a Zemplén Rally-n
Czékmány Norbert és Farnadi Ágnes győzelemmel zárta az évet
Forrás: Zemplén Rally/Facebook

Felidézte, ilyenkor megismeri magát az ember, nem lehet végignyomni és nem is lehet kiengedni. Törekedtek gyorsasági megnyerésére is, arra is, hogy jó tempót menjenek és ne hibázzanak. Örül, hogy lehozták a versenyt jelentősebb hiba nélkül és így is nyertek. Szerinte a Zemplén Rally külön kihívás ilyen szempontból, pláne őszi versenyként. Mindig változatosak a gyorsaságik, az ottani körülmények. Egy pályán belül is előfordul, hogy a rajt és a cél hőmérséklete között 15 Celsius fok a különbség. Embert próbáló küzdelem, de az autónak is ki kellett bírnia a 160-170 kilométernyi gyorsasági távot és az összesen 800 kilométert. A Tagai Racing Technology azonban tökéletes autót biztosított.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában