Elégedettség

2022.09.19. 16:26

Sikeres volt a Magyar Posta nyáron indított kampánya

Országszerte problémát okoztak a hiányos vagy beazonosíthatatlan címadatok a kézbesítőik, sőt még a mentősök számára is, ezért a kampány célja a ház- és ajtószámok, nevek és levélszekrények pótlása volt.

Parrag Zoltán kézbesítő választási értesítőt dob egy lakóház postaládájába Budapesten, a XIII. kerületi Lehel úton 2014. augusztus 18-án

Forrás: MTI

Fotó: Bruzák Noémi

A Magyar Posta szerint sikeres volt a nyáron indított kampány: azóta jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett postaládák, csengők és házszámok aránya, több a jól olvasható név az ajtókon és a kapucsengőkön.

A Magyar Posta azt írta közleményében, hogy országszerte problémát okoztak a hiányos vagy beazonosíthatatlan címadatok a kézbesítőik, sőt még a mentősök számára is. Júliusban ezért a társaság figyelemfelhívó kampányt indított, amelynek célja a ház- és ajtószámok, nevek és levélszekrények pótlása volt.

Friss reprezentatív felmérésükből kiderült, hogy a magyar lakosság komolyan vette a felhívást, rengetegen pótolták hiányos vagy nem jól olvasható címadataikat.

Átlagosan mintegy tíz százalékponttal nőtt azok száma, akik pótoltak valamiféle hiányosságot, közülük is kiemelkedik azok aránya, akik a kampány hatására olvashatóan kiírták a nevüket. Ez azt jelenti, hogy hatszázezer-nyolcszázezer ember vette komolyan a felhívásukat - írták.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!