Fájdalmas eljárás

2024.07.29. 09:42

Elhunytak anyakönyvi ügyintézéséről osztott meg fontos információkat a hatvani kórház

A hatvani kórház tett közzé közösségi média oldalukon egy tájékoztatót, amivel az elhunytak szeretteinek ügyintézési folyamatát segítik. Az elhunytak anyakönyvi ügyintézéséhez kizárólag eredeti dokumentumok vagy az illetékes hatóság által kiadott hiteles másolatok elfogadhatóak.

Heol.hu

A Hatvani Albert Schweitzer Kórház-Rendelőintézet közlése szerint a fontos, hogy az elhunytak anyakönyvi ügyintézése gyorsan és pontosan történjen

Albert Schweitzer Kórház
A hatvani kórház segíti a gyors ügyintézést
A hatvani kórház segíti a gyors ügyintézést
Forrás: Kállai Márton/Szabad Föld

Az elhunytak anyakönyvi ügyintézéséhez az alábbi dokumentumok szükségesek

  • Halottvizsgálati bizonyítvány, amit az osztályon kap meg az elhunyt családtagja, 
  • Az elhunyt személyi igazolványa, 
  • Az elhunyt lakcímkártyája, amennyiben az rendelkezésre áll, 
  • Az elhunyt születési anyakönyvi kivonata, 
  • Amennyiben az elhunyt házas volt, a házassági anyakönyvi kivonat, 
  • Amennyiben az elhunyt elvált volt, a jogerős bontói ítélet, 
  • Amennyiben az elhunyt özvegy volt, a házastárs halotti anyakönyvi kivonata, 
  • Az ügyintéző családtag személyi igazolványa, 
  • Az ügyintéző családtag lakcímkártyája, amennyiben az rendelkezésre áll.

Fontos tudni, hogy az anyakönyvi ügyintézéshez kizárólag eredeti dokumentumokat vagy az illetékes hatóság által kiadott hiteles másolatokat fogadnak el a hatvani kórházban, fénymásolatokat nem. 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában